Sunday, January 01, 2006

2006年1月1號

我0滴第一天

8點半。。。起身。。刷牙。。。洗臉。。。
點解??????????!!!!!!
因為要搞0滴 “蘇州屎”
跟著阿爸阿媽去吃早餐。。之後就進sg.buloh0既廠。。。。
搞到來十點幾十一點。。。終於可以睡覺啦。。。
十二點幾﹐細佬話要用我架車。。嗯??!! 頭先大佬話要用0屋。。點解仲係屋企??
可能因為不夠睡。。開始 “mang zang”
大佬 miss call??!!
Call 返又唔接。。
開始胡思亂想。。。仲以為他辦事不利。。。
去車睇下。。哇0例。。點解包貨仲系車度。。。 &^$@!#@!$^&$。。
開始發脾氣。。車匙被我丟爛。。。丟到土地公公個位。。。
soli soli。。細佬妞唔識世界。。。阿彌陀佛。。
(我已經好後悔。。。)


結果。。睇真地。。包0野係另外一包0屋。。要拿去廠0滴。。
擺烏龍0忝。。大佬。。對唔住。。係我唔0岩。。但係你都無理由將包0野就0甘放係車0度噶。。
如果我不醒人事。。0甘包貨唔0西車咯??!!
(我趕著貨噶。。唔好玩啦。。)
算啦。。我。。領悟到0弟0野。。
同埋我0既新年願望係。。。。不好亂0甘--> 發。。。脾。。。氣!!


p/s : 各位。。。睡覺是很重要0滴!! 我要睡覺。。。 @_@

No comments: