Sunday, January 01, 2006

2005 的最後一日。。

阿輝回來啦。。條友 “0蝦” 我不知他屋企電話號碼。。陷我話他仲系 Sydney 飛機場。。實在係太過份啦!!! 好彩有禮物收。。同他們吃晚餐﹐阿輝黑0左。。
噢。。。世間上又少個 “青見” 仔。。哈哈。。無0甘誇啦。。
吃完0野﹐他們就載我去群屋企。。之後就去0左 The Curve 啦。。

2005年12月31號﹐在群屋企渡過。。還記得2004年12月31號﹐我地都係在她屋企過的。
悶?? 不會悶。。因為姊妹們好少齊人。。四條友不約而同的一齊到。。好巧啊~~
之後幾個女人仔就吃吃喝喝。。。游游 “干水” 。。哈哈。。
終於見識到女人在打麻將時候的潑辣。。好得人驚啊。。。 >_<~
還是飲酒後﹐大家都 “高高地” 真性情表露無遺。。
( 相信CK先生都見識阿慧的潑辣0左。。哈哈!! )
等到萍姐和她的愛人到來。。吃完過後﹐ 她都落場游 “干水” 。。我們的 “小女人” – moon 姐收山啦。。
玩到接近十二點。。暫停游水。。等倒數啦。。
六個傻婆和兩個傻佬就等著。。。。。。
5。。。4。。。。3。。。2。。。1。。。。 Happy New Year!!
又一年啦。。。
之後﹐當然係交換禮物的時間啦。。。
好不幸的。。群拿到 Lip palm ---> 係 moon 姐買0滴
而萍姐拿到書包一個 ---> 係群姐買0滴
阿慧拿到相架---> 係芳芳買0滴
moon 姐拿到好 cute 屎的 “錢坑” ---> 係萍姐買0滴
芳芳拿到 Body Shop Body Shampoo ---> 係我買0滴 (忘記係麼Flavour0左)
而我叻﹐拿到又係 Body Shop Body Shampoo ---> 係阿慧買0滴 (係芒果味的)
(好像我賣的香 dit 。。 哈哈 。。。)
又係飲勝時間。。祝大家開開心心。。健健康康。。財源滾滾來!!! 飲勝!!!
又繼續游水。。。到一點幾。。老表豪哥話來找我。。但係真正的原因係因為斐哥想見見萍姐。。只好等。。。。。。。。
阿慧﹐CK﹐阿 Moon 都番啦。。。
豪哥他地到0左﹐傾0左一陣。。就各之散啦。。萍姐載芳芳歸家。。

和阿豪﹐阿欣﹐阿輝﹐阿斐去BRJ飲茶。。。
講下笑下。。差不多三點幾咯。。賣單返歸。。。
接近四點到家。。哇。。張床係幾0甘舒服。。。哈哈。。。

No comments: